Reklamační řád
1) Povinnost kontroly.
Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně emailem kontaktuje prodejce (internetový obchod ) o nepřevzetí zásilky. V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti na emailu kolabrabec@gmail.com V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.
2) Přijetí zboží na reklamaci.
Na reklamaci přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě KOLA BRABEC může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele:
Pavel Brabec Nádražní 1264/6 Rumburk 408 01
IČO 13336924
DIČ CZ7002152366
Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Lukáš Jirkovský,Herbert Schwarz
3) Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci:
- zboží bez doložení původu nákupu
- zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
- zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
- zboží mechanicky poškozené
- zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
- zboží poškozené neodborným servisním zásahem
4) Jak uplatnit reklamaci?
V případě, že zboží splňuje kriteria pro přijetí na reklamaci uvedená v bodě 3 postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte práci nám a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu .
V případě, že zboží došlo v porušeném obalu doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu. I přes Vaše převzetí zboží v porušeném obalu je zástupce přepravce povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce, S tímto dokladem můžete do 24 hodin od převzetí uplatnit reklamaci vaší zásilky (postup, který je možno uplatnit u České pošty a.s.- zboží neposílejte zpět nám, reklamace musí být uplatněna do 24 hodin od převzetí na místní pobočce pošty. Internetový obchod by Vám takto zaslanou zásilku zpět k reklamaci nepřevzal a tím reklamaci neuznal. V případě jakýchkoliv problému nebo nejasností, jak zásilku na poště reklamovat, neváhejte nás kontaktovat na emailu a my kolabrabec@gmail.com Vám budeme k dispozici.)
V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu uvedenou v bodě 2 společně s průvodním dopisem s popisem vady. My uplatníme reklamaci u našeho dodavatele.
5) Náležitosti potřebné k reklamaci
- daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím
- reklamované zboží zabalte a přiložte kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno
- přiložte podrobný popis vady výrobku
- všechny vyjmenované dokumenty vložte do obálky a zašlete na adresu uvedenou v bodě 2. (Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu)
6) Náklady na dopravu
Náklady na dopravu reklamace do provozovny internetového obchodu hradí zákazník.Z důvodu možnosti poškození zásilky při zasílání k nám, Vám doporučujeme zásilku pojistit. Internetový obchod Vaši reklamaci vyřídí do 30 dní (pokud nebude dohodnuto jinak)
7) Souhlas s reklamačním řádem:
Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.